.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صید بیش از 1500 تن ماهی استخوانی در دریای مازندران
مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه 3 هزار و 800 صیاد تعاونی‌های پره‌ماهی در مازندران، صید ماهی را از ۲۰ مهرماه سال‌جاری آغاز کردند، گفت: تاکنون و طی این مدت، یک‌هزار و ۵۲۲ تن ماهی استخوانی در دریای مازندران صید شد.

به گزارش شمال نیوز،حسین‌علی رستمی اظهار کرد: 3 هزار و 800 صیاد تعاونی‌های پره‌ماهی در مازندران، صید ماهی را از ۲۰ مهرماه سال‌جاری آغاز و تا 20 فروردین سال 97 ادامه خواهند داد.

وی افزود: تاکنون و طی این مدت، یک‌هزار و ۵۲۲ تن ماهی استخوانی در دریای مازندران صید شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل شیلات مازندران در ادامه ارزش اقتصادی ماهیان استخوانی صید شده در استان مازندران را 40 میلیارد تومان اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه دو رقم عمده ماهیان صید شده در استان، سفید و کفال است، خاطرنشان کرد: صید ماهی کفال به نسبت سال گذشته ۱۴ درصد کاهش و صید ماهی سفید، ۷۲ درصد افزایش داشته است.

رستمی بیان کرد: سرانه‌ی متوسط صید سال‌جاری هر تعاونی صیادی در مازندران 28.7 بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: صیادان سواحل شهر‌های محمو آباد، نوشهر، چالوس و عباس‌آباد بیشترین صید ماهی را طی سال‌جاری به خود اختصاص دادند.

مدیرکل شیلات مازندران تصریح کرد: ماهیگیران به بحث صید توجه ویژه‌ای کنند و اگر در تورهای ماهیگیری گونه‌های در معرض خطر انقراض را مشاهده کردند حتما رهاسازی کنند.

رستمی در پایان با تاکید بر اینکه حفاظت از دریا برعهده ماهیگیران است، گفت: درست است صید ماهی افزایش داشته و بیشترین افزایش مربوط به شهرهای محمودآباد و نوشهر بوده در شرق استان با کاهش صید مواجه شدیم./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.799 seconds.